Cumu fabricà pezzi per a produzzione

In questu articulu, avemu da piglià un ochju à parechje di e tecnulugia è i materiali utilizati per a fabricazione di pezzi per a produzzione, i so benefici, e cose da cunsiderà, è più.

srdf (2)

Introduzione

A fabricazione di pezzi per a produzzione - cunnisciuta ancu com'è parti d'usu finale - si riferisce à u prucessu di utilizà materie prime per creà una parte chì hè pensata è fabbricata per esse aduprata in un pruduttu finali, in uppusizione à un prototipu o mudellu.Scuprite a nostra guida pera fabricazione di prototipi inizialiper sapè più nantu à questu.

Per assicurà chì e vostre parti funzionanu in un ambiente di u mondu reale - cum'è parti di machini, cumpunenti di veiculi, prudutti di cunsumatori, o qualsiasi altru scopu funziunale - a fabricazione deve esse avvicinata cun questu in mente.Per fà cun successu è efficace pezzi per a produzzione, duvete cunsiderà i materiali, u disignu è i metudi di produzzione per assicurà chì risponde à i requisiti funziunali, di sicurezza è di qualità necessarii.

srdf (3)

Selezzione di materiali per i pezzi di produzzione

I materiali cumuni per i pezzi destinati à a produzzione include metalli cum'è l'azzaru o l'aluminiu, plastichi cum'è ABS, policarbonate è nylon, cumposti cum'è fibra di carbone è fibra di vetru è certe ceramiche.

U materiale adattatu per e vostre parti d'usu finale dependerà di e esigenze specifiche di l'applicazione, è di u so costu è a dispunibilità.Eccu uni pochi di pruprietà cumuni per cunsiderà quandu selezziunate i materiali cù quale fabricà e parti per a produzzione:

❖ Forza.I materiali duveranu esse abbastanza forti per sustene e forze à quale una parte serà esposta durante l'usu.I metalli sò boni esempi di materiali forti.

❖ Durabilità.I materiali duveranu esse capace di resistà à l'usura è a lacrime cù u tempu senza degradazione o rottura.I composti sò cunnisciuti per a durabilità è a forza.

❖ Flessibilità.Sicondu l'appiecazione di a parte finale, un materiale pò avè bisognu à esse flexible per accodà u muvimentu o a deformazione.Plastics cum'è policarbonate è nylon sò cunnisciuti per a so flessibilità.

❖ Resistenza à a temperatura.Se a parte serà esposta à alte temperature, per esempiu, u materiale deve esse capace di sustene u calore senza funnu o deforming.L'acciaio, l'ABS è a ceramica sò esempi di materiali chì mostranu una bona resistenza à a temperatura.

Metodi di fabricazione di pezzi per a produzzione

Quattru tippi di metudi di fabricazione sò usati per creà parti per a produzzione:

❖ Fabricazione sottrattiva

❖ Fabricazione additiva

❖ Formazione di metalli

❖ Casting

srdf (1)

A fabricazione sottrattiva

A fabricazione sottrattiva - cunnisciuta ancu com'è a fabricazione tradiziunale - implica a rimuzione di materiale da un pezzu più grande di materiale finu à ottene una forma desiderata.A fabricazione sottrattiva hè spessu più veloce di a fabricazione additiva, facendu più adattata per a produzzione in batch di grande volume.In ogni casu, pò esse più caru, soprattuttu quandu si cunsiderà i costi di l'uttellu è di l'installazione, è generalmente pruduce più rifiuti.

Tipi cumuni di fabricazione sottrattiva include:

❖ Fresatura di cuntrollu numericu di computer (CNC).Un tipu diLavorazione CNC, A fresatura CNC implica l'usu di un strumentu di taglio per sguassà materiale da un bloccu solidu per creà una parte finita.Hè capace di creà parti cù un altu gradu di precisione è precisione in materiali cum'è metalli, plastichi è cumposti.

❖ Tornitura CNC.Ancu un tipu di machining CNC, u tornu CNC usa un strumentu di taglio per sguassà materiale da un solidu rotativu.Hè tipicamenti usatu per creà oggetti chì sò cilindrichi, cum'è valvole o fusti.

❖ Fabricazione di lamiera.Infabbricazione di lamiera, una foglia plana di metallu hè tagliata o furmata secondu un pianu, generalmente un schedariu DXF o CAD.

A fabricazione additiva

A fabricazione additiva - cunnisciuta ancu com'è stampa 3D - si riferisce à un prucessu in quale u materiale hè aghjuntu nantu à sè stessu per creà una parte.Hè capace di pruduce forme assai cumplessu chì altrimenti ùn saria micca impussibile cù i metudi di fabricazione tradiziunali (suttractive), genera menu scarti, è pò esse più veloce è menu caru, soprattuttu quandu si pruduce picculi lotti di parti cumplessi.A creazione di parti simplici, però, pò esse più lenta di a fabricazione sottrattiva, è a gamma di materiali dispunibuli hè generalmente più chjuca.

Tipi cumuni di fabricazione additiva include:

❖ Stereolitografia (SLA).Cunnisciuta ancu com'è stampa 3D di resina, SLA usa laser UV cum'è fonte di luce per curà selettivamente una resina polimerica è creà una parte finita.

❖ Fused Deposition Modeling (FDM).Hè cunnisciutu ancu com'è fabricazione di filamenti fusi (FFF),FDMcustruisce parte strata per strata, depositendu selettivamente u materiale fusu in un percorsu predeterminatu.Utiliza polimeri termoplastici chì venenu in filamenti per furmà l'uggetti fisichi finali.

❖ Sinterizzazione Laser Selettiva (SLS).InStampa 3D SLS, un laser sinterisce selettivamente e particelle di un polveru di polimeru, fusionendu inseme è custruendu una parte, strata per strata.

❖ Multi Jet Fusion (MJF).Cum'è a tecnulugia di stampa 3D proprietaria di HP,MJFpò furnisce in modu coerente è rapidamente pezzi cù alta resistenza à a trazione, risoluzione di caratteristiche fine è proprietà meccaniche ben definite

Formazione di metalli

In a furmazione di metalli, u metallu hè furmatu in una forma desiderata appiicando forza per metudi meccanichi o termali.U prucessu pò esse caliu o friddu, secondu u metale è a forma desiderata.E parti create cù forma di metalli sò tipicamente di bona forza è durabilità.Inoltre, ci sò tipicamente menu scarti di materiale creati cà cù altre forme di fabricazione.

Tipi cumuni di furmazione di metalli includenu:

❖ Forgiatura.U metallu hè riscaldatu, poi furmatu da a forza di compressione.

❖ Estrusione.U metallu hè furzatu à traversu un fustu per creà una forma o un prufilu desideratu.

❖ Disegnu.U metallu hè tiratu attraversu un fustu per creà una forma o un prufilu desideratu.

❖ Curvatura.U metallu hè curvatu à a forma desiderata per via di una forza applicata.

Casting 

U casting hè un prucessu di fabricazione in quale un materiale liquidu, cum'è metallu, plastica o ceramica, hè versatu in un moldu è permessu di solidificà in una forma desiderata.Hè adupratu per creà parti chì presentanu un altu gradu di precisione è ripetibilità.U casting hè ancu una scelta costu-efficace in a pruduzzione di grande batch.

Tipi cumuni di casting include:

❖ Stampaggio a iniezione.Un prucessu di fabricazione utilizatu per pruduce pezzi dainiezione di fondumateriale - spessu plastica - in un moldu.U materiale hè poi rinfriscatu è solidificatu, è a parti finita hè espulsa da u moldu.

❖ Pressofusione.In a fusione, u metallu fusu hè furzatu in una cavità di u moldu sottu à alta pressione.Die casting hè adupratu per pruduce forme cumplesse cù alta precisione è ripetibilità.

Disegnu per a fabricabilità è e parti per a produzzione

Disegnu per a fabricazione o manufacturability (DFM) si riferisce à un metudu di ingegneria per creà una parte o un strumentu cun un focusu di designu primu, chì permette un pruduttu finali chì hè più efficace è più prezzu di pruduce.L'analisi DFM automatica di Hubs permette à l'ingegneri è i diseggiani di creà, iterate, simplificà è ottimisate e parti prima di esse fatte, rendendu tuttu u prucessu di fabricazione più efficiente.Cuncependu e parti chì sò più faciuli di fabricà, u tempu di produzzione è i costi ponu esse ridotti, cum'è u risicu di errore è difetti in e parti finali.

Cunsiglii per utilizà l'analisi DFM per minimizzà i costi di a vostra pruduzzione

❖ Minimizà i cumpunenti.Di genere, u menu cumpunenti chì una parte hà, u più bassu u tempu di assemblea, risicu o errore, è u costu generale.

❖ Disponibilità.I pezzi chì ponu esse fabbricati cù i metudi di produzzione è l'equipaggiu dispunibuli - è chì presentanu disinni relativamente simplici - sò più faciuli è più prezzu di pruduce.

❖ Materiali è cumpunenti.I pezzi chì utilizanu materiali è cumpunenti standard ponu aiutà à riduce i costi, simplificà a gestione di a catena di supply chain, è assicura chì i pezzi di rimpianu sò facilmente dispunibili.

❖ Orientazione di parte.Cunsiderate l'orientazione di a parte durante a produzzione.Questu pò aiutà à minimizzà a necessità di supporti o altre funzioni supplementari chì ponu aumentà u tempu di produzzione generale è u costu.

❖ Evite i undercuts.Undercuts sò caratteristiche chì impediscenu chì una parte sia facilmente sguassata da un moldu o un attellu.Evitendu i undercuts pò aiutà à riduce u tempu di produzzione è i costi, è migliurà a qualità generale di una parte finale.

U costu di i pezzi di fabricazione per a produzzione

Truvà un equilibriu trà a qualità è u costu hè chjave in a fabricazione di pezzi destinati à a produzzione.Eccu parechji fatturi di costu à cunsiderà:

❖ Materiali.U costu di a materia prima utilizata in u prucessu di fabricazione dipende da u tipu di materiale utilizatu, a so dispunibilità è a quantità necessaria.

❖ Utensili.Cumpresu u costu di machini, stampi, è altri strumenti specializati utilizati in u prucessu di fabricazione.

❖ Volume di pruduzzione.In generale, u più grande u voluminu di pezzi chì pruduce, u più bassu u costu per parte.Questu hè soprattuttu verustampaggio a iniezione, chì offre ecunumie di scala significativu per volumi d'ordine più grande.

❖ Tempi di prucedura.E parti prudutte rapidamente per i prughjetti sensibili à u tempu spessu incurrenu un costu più altu ch'è quelli cù tempi di prucedura più longu.

Ottene una citazione immediataper paragunà i prezzi è i tempi di consegna per i vostri pezzi di produzzione.

A fonte di l'articulu:https://www.hubs.com/knowledge-hub/?topic=CNC+machining

 


Tempu di post: Apr-14-2023